Post by parrepalchaekirk on Mar 7, 2022 11:35:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Thief Puzzle - Can you steal it ? ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Thief Puzzle - Can you steal it ? IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker penger ▞▞▞
▞▞▞ Thief Puzzle - Can you steal it ? 2022 version ▞▞▞
Annonser etter hver 2-3 puslespill
Annonser annonser annonser og flere annonser, jeg forstår at de må ha annonser for å tjene penger på det, men den store mengden tillegg gjør det kjedelig, det er mer annonsetid enn spilletid, ikke bry deg med denne appen.
Jeg elsker dette spillet, men fjern noen annonser fordi de er upassende for barn på 6 år og eldre
one of the founding fathers of British military intelligence, has been in large part forgotten. 1.3 SCOPE. The thesis will examine British military
Mange tilføyelser gjør det kjedelig, og det burde være litt mer vanskelig.
Det er flott knapt noen annonser et morsomt enkelt spill selv om de kunne gjøre det slik at du stjeler flere morsomme ting
Full annonse etter hvert 2 eller 3 nivå. Nivåene tar omtrent 10 sekunder å fullføre
Annonsen viser seksuelt innhold Hvis barn som leker under 10 år vil påvirke hjernekraften
Avbrudd med annonser
Fint spill, men det er ingen hint eller jeg kan ikke hoppe over nivået😒
Vennligst fjern seksuelle annonser siden det er et G-rate-spill.
Girl Cafe Gun Laga ffv
Dette spillet er ganske morsomt, men tilleggene er EKSTRA!
Så du bombarderer spillet med annonser for å prøve å få folk til å betale og oppgradere spillet lol. Ikke en sjanse. Den er slettet fra telefonen min. Patetiske kommentarer fra utviklerne
Jeg liker denne appen, men det er for mange annonser
For mye reklame i mellom spillet. Jeg ble irritert. Nå avinstallert.
Det var moro først, så begynte de å gjenta nivåene 🙄😑
Det er et morsomt spill og jeg liker at den lille tyven ødelegger alles liv:) men jeg får alltid annonser som alle andre nivåer og liker etter noen få feil. Bra spill, FOR MANGE ANNONSER!!
Dette er vanskelig dette er kjempebra og dette er så morsomt og søtt 💟😍
Thief Puzzle - Can you steal it ? Слагалице jdf
Morsomt spill😀
Thief Puzzle - Puoi rubarlo? Rompicapi jtz
Det er en god idé, men altfor ofte feiler hånden overalt, vanligvis slår noen i ansiktet og får meg til å miste eller hoppe av skjermen og ikke komme tilbake.
Det er et morsomt spill som ikke er sikker på vanskelighetsgraden ennå (;
Jeg liker dette spillet, men det er for mange annonser, det er derfor jeg gir spillet tre stjerner
morsomt enkelt casual spill ødelagt av for mange annonser .. det er synd de fleste mobilspill bruker denne modellen for å oversvømme brukeren med annonser .. sukk
Hearthstone
Det er bra og interessant, men spillet er forsvunnet, vennligst gi svaret mitt weegoon 61-nivået ditt er veldig tøft, vær så snill, gjør dem enkle, men jeg liker det, jeg gir deg 3-stjerners vurdering takk
Det er morsomt, men for mange annonser, og hvis du var et barn, kunne du ikke fjerne annonsene
Thief Puzzle - Can you steal it ? Παιχνίδια παζλ dmu
Du legger til flere alternativer i dette spillet
Dust: to strengthen the ventilation, you can remove the dust in the room, ... machine a night out</a> Hjernetrim - Quiz - Spill gratis spill
Wow det er superkult
Det er greit, men ble lei av det etter 2 minutter også annonsene var en spøk.
Dette kult, men har alltid en annonser
Dette spillet er ok, men det har for mange tillegg
Det er ganske så enkelt å spille!! Og jeg elsker det .. jeg gir 4 stjerner fordi .. bare ett problem som jeg ikke liker det .. ADS .. for mye annonser .. btw jeg har fullført alle nivåer!
Klarer vanligvis runden på 10 sekunder og du må vente neste 30 sekunder for å spille neste runde på grunn av lange, ikke-unngåelige tilføyelser... Avinstallerer appen...
6 Ratings Category: Puzzle Free ... Should you get done, you can look forward to more logos in a future update.If you wish to report an error or to contact
Jeg likte spillet veldig godt, men jeg er sikker på at det er fordi jeg har en AdBlock slått på. Hvis annonsene er så hyppige som den andre anmeldelsen sier, vil jeg definitivt anbefale å bruke en.
Mange annonser, men det forventes i et gratis spill er bra bare for å fordrive tiden
Thief Puzzle - Can you steal it ? Łamigłówki jdi
Jeg elsker spillet, bare hintene fungerer ikke i det hele tatt!
Jeg må si at det er et fint spill, men det er litt lett, spillet skal være litt tøft. Slik at alle vil gi 5 stjerner.
last ned og installer Stretch Guy APK - siste versjon 0.5.0 apk av Yso Corp - Ikke strekk ham for mye, ellers vil han rive appart!
Fint spill men for lange kjedelige annonser
Veldig bra spill, men mange annonser
Spill ett spill annonsen dukker opp vil avinstallere