Post by parrepalchaekirk on Mar 7, 2022 11:54:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer munten ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop Origin! Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Het zou een leuk spel zijn als ik bij het andere spel verder kon gaan waar ik was gebleven, maar ik kan het niet vinden
Nu ontvang ik niet alleen niet de items waarvoor ik heb betaald, ik ontvang nu ook niet de items die ik zou moeten krijgen door video's te bekijken voor sommige van de niveaus en tijdens sommige van de moeilijkere niveaus. 🤬🤬Ik weet ook niet waar ik uw antwoord van mijn laatste recensie moet lezen. 🤬🤬🤬😡😡😡🤬
Geweldig spel!! Slechts één probleem: ik kan de app niet opnieuw installeren als ik dat wil. Overweeg dit probleem alstublieft, bedankt voor uw begrip.
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Câu đố tru
Tal van advertenties, maar het kostte me slechts $ 1,99 om ze te verwijderen. Om de een of andere reden was deze game op zoek naar games zonder advertenties, ook al was dat niet waar. Het is vergelijkbaar met degene die ik eerder had, hoewel de graphics nu veel beter zijn.
Dit is een bubbelspel dat ik leuk vind en het is anders dan popspellen,
Advertenties zijn vervelend en zullen het spel volledig bevriezen. Dat is wanneer ik het sluit en verder ga.
Te veel druk om voor extra's te betalen!
Absoluut zinloos spel, dat geen moeite kost en duidelijk gemaakt is om geld te grijpen. Het zou 1 ster zijn, maar ik herken de tijd die erin is gestoken om het te maken, dus ik geef het 2. Ik ben nog steeds teleurgesteld.
Waarom ik advertenties krijg terwijl ik daadwerkelijk voor deze app heb betaald. Advertenties zijn pas onlangs gestart
Absoluut niets nieuws op de laatste 600 niveaus. Geen nieuwe krachten, geen nieuwe boosters, niets bijzonders meer voor bijna 6 maanden. Zoooo saai en er is helemaal niets interessants. Ontwikkelaars hebben dit leuke spel jammerlijk in de steek gelaten.
Al mijn munten zijn verdwenen en dit spel is vervelend geworden. Niet leuk.
Popo's Mine - Idle Mineral Tycoon Simulation feb
Houdt u verbonden en snel denkend
Geweldig spel! Een beetje teveel advertenties.
Update van vorige positieve post: deze game laat mijn punten vallen en laat me niet al mijn dagelijkse gratis spins spelen. Er is iets mis en ik kan er met niemand contact over opnemen. Ik zal zeker geen geld meer uitgeven als mijn punten blijven verdwijnen. Punten verdwijnen of ze nu gratis zijn of ik ze koop. Kijk uit! (Originele post: verslavend!)
Ik speel dit spel graag, maar telkens als ik van telefoon verander, moet ik helemaal opnieuw beginnen.
Ik vind het geweldig Niet al te blij met punten die in cheats veranderen, spaar liever punten
Leuk en makkelijk om tijd mee door te brengen!
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Teka-teki deh
Geweldig spel. Maar veel te veel advertenties
Geweldig verslavend spel. Echter uiterst frustrerend. Na 2 dagen de app verwijderd. Eén - loopt constant vast en laat me het spel opnieuw opstarten. Ook geen telefoonprobleem (veel ruimte, gewiste cache, enz.). Twee - het dwingt je om te betalen of advertenties te bekijken door je altijd een niveau te laten verliezen. Door je niet de juiste kleuren te geven aan het einde van het level (bijv. 1 edelsteen over om te wissen, maar het spel geeft je steeds de verkeerde kleur), zodat je ofwel verliest, of een advertentie/aankoop moet bekijken om een level te voltooien.
Ik ben op level 1121 gekomen maar heb mijn telefoon veranderd.. jammer zonder Facebook kan ik het level niet opslaan. Opnieuw beginnen niveau 1.
Ik vind het leuk hoe je hoeken kunt gebruiken om je doel te bereiken.
Het is erg verslavend
Advertenties blijven hangen en je kunt niet meer terug naar je spel.
Echt genoten van dit spel totdat de glitches begonnen. Het schopt me af in plaats van me nog 3 plays te laten krijgen of een booster te krijgen. Het opslaan van boosters uit de tijd dat het spel eenvoudiger was, heeft veel geholpen op de hogere niveaus. Afgetrapt worden is frustrerend.
Het spel werkte niet meer met mijn S-Pen (stylus) na de update van 12/12/21. Ik kan nu alleen richten als ik mijn vinger gebruik om te spelen. Ik hoop dat dit snel wordt gecorrigeerd.
Simpel maar erg leuk
Ik hou van het spel, maar ik kan er voor mijn leven niet achter komen hoe ik het spaarvarken moet gebruiken. Ik kan ook niet zien waar ik mijn munten kan uitgeven.
Op niveau 628. Heb een hekel aan de lamp/wolk die onlangs is opgekomen. Het is gewoon niet leuk meer als het zo moeilijk is. Kan op dit moment worden verwijderd.
geweldig bubbelspel. hou ervan
Het is een prima spel, het grootste probleem ermee is dat het niet uitmaakt hoe ver je in het spel komt, de beloningen zijn verschrikkelijk. Zouden betere prijzen moeten zijn om ver in de levels te komen. Denk dat ik dit spel ga verwijderen. Een beetje teleurgesteld over het feit dat de spelbeloningen zo waardeloos zijn. Waaay te veel advertenties. Er is niets verbeterd, dus ik ga deze app verwijderen... tenzij deze de komende week verandert.
Leuk maar niet zeker van de regels
Vroeger kon ik met mijn stylus spelen op mijn Samsung Galaxy Note 10, maar nu niet meer. Als ik de stylus zou gebruiken, zou hij bewegen alsof ik mijn duim zou gebruiken om hem te bewegen. Nu hoeft hij alleen maar de plek te selecteren en hij zal niet wijken. Je kunt het niet naar boven verplaatsen en ook niet doen. Corrigeer dit alstublieft.
Hallo, ik heb mijn oude spelniveau op Facebook opgeslagen, ik heb een nieuwe telefoon gekregen maar kan de oude records niet ophalen.
Ben je dol op alles behalve de advertenties en een beetje in de war over maar items op een gratis app?
Alle advertenties tussen elk niveau maken dit spel onhoudbaar om te spelen. Ik verwijder dit spel. Na het verzenden van deze notitie kreeg ik een reactie van gamemensen, ik moet ze bedanken voor het verbeteren van mijn ervaring, ik kan nu spelen en genieten van het hele pakket
Ik dacht dat het weer een "POP IT"-spel was dat mijn man speelde, maar dat is het niet. Ik vind deze 1 mooier.
Heel goed om je bezig te houden met wachten op iets of iemand
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Παιχνίδια παζλ xfc
Kan leuk zijn, maar het is gemanipuleerd. Meer dan eens heb ik maar één blauwe bel nodig gehad om het bord leeg te maken. Ik kan nog 20 bubbels over hebben, en elke kleur behalve blauw zal verschijnen. Frustrerend
Was leuk, maar na een bepaald niveau als je niet upgradet, laat het spel je niet verder gaan tenzij je geld uitgeeft
Goed spel om de geest te bevrijden. Jammer van tge advertenties.
Ik vond het leuk om dit spel te spelen, maar ik hou niet van de "spaarvarken-zwendel". Het enige dat het doet is de in-game valuta die ik verdien innemen en het vasthouden voor losgeld voor echt geld. Erger nog, sommige spellen doen dit en wanneer de spaarvarken is vol, ik ga terug naar de valuta die ik verdien. Niet dit spel. Het is zo gemaakt dat ik mijn miezerige 5 of zo munten niet kan houden totdat ik $ 4,99 usd heb betaald. Ik vind het niet erg om spelmakers te steunen bij allemaal. Laat me gewoon niet betalen. Anders is het een leuk spel.
Niet accuraat. verzwarend!
Net als ik denk dat alle bubbels eruit zijn gesprongen, krijg ik een bocht. Installatie ongedaan maken. Walgelijk spel!!
Het is nu beter dan het was omdat het weken moest wachten op nieuwe levels.. Het laadt nu ongeveer 10 nieuwe levels en gaat dan 2 weken lang de uitdaging aan tegen anderen... Het is nu meer een spel om geld te verdienen.
Geen problemen met het puzzelspel van vandaag, behalve dat mensen aandringen op deze veranderingen die geen veranderingen zullen aanbrengen in de oorsprong van het spel
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Παιχνίδια παζλ xfc
Het is ok, maar blijft crashen wanneer pmayimg-advertenties - super vervelend
Veel te veel saaie advertenties. Dezelfde keer op keer.
De advertentie toont volwassen zoals, maar het is meer voor een jonger persoon
Aangenaam, gemakkelijk te downloaden en de verveling tot in de puntjes vast te leggen, fantastisch! !